• بروزرسانی: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
حضور و بازدید دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان از سایت پرورش ماهی در قفس روستای ریگو واقع در جزیره ی قشم
تاریخ انتشار: 1402/8/15

دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان در رأس تیم تحقیقاتی هواشناسی استان، از سایت پرورش ماهی در قفس روستای ریگو واقع در جزیره قشم بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان،  دکتر سعید رنجبر،  مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان با همراهی تیم تحقیقاتی مربوطه متشکل از معاون توسعه و پیش بینی و مدیریت بحران و همچنین رئیس و کارشناسان گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی، به منظور تبیین نقش مهم و کلیدی متغیرهای جوی و اقلیمی و پارامترهای دریائی و همچنین ضرورت آگاهی از رفتارهای جوی و دریائی در بهبود عملکرد طرح های پرورش آبزیان در قفس، در محل حضور یافته و ضمن دیدار با عوامل فعال در طرح،  از اجزاء سایت بازدید نمودند.

گفتنی است، این بازدید درراستای اجرای برنامه های توسعه ی هواشناسی کاربردی در حوزه ی دریا( تهک دریائی) و با هدف اجرای مراحل شناسائی کاربران نهائی در گروه کاربری پرورش ماهی در قفس و همچنین نیاز سنجی و ظرفیت سازی درراستای تولید خدمات و محصولات هواشناسی دریایی و توصیه های کاربردی متناسب با نیاز کاربران انجام گردید.

در حاشیه ی این دیدار، دکتر رنجبر بر ضرورت و اهمیت تعامل با کاربران حوزه ی دریا با توجه به ظرفیت های دریائی موجود  و اینکه استان هرمزگان از جمله استان های پیشرو در اجرای طرح های پرورش آبزیان در قفس است، تأکید نمودند.

1000 کاراکتر باقیمانده